Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е пистов ремък да скъса ангренажен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможно ли е пистов ремък да скъса ангренажен

    Здравейте колеги. Въпросът ми е ако блокира ролка да речем и се скъса пистовия ремък, възможно ли е да удари по някакъв начин ангренажа и да смели всичко? Пласмасовата кутия на ангренажа ще му помогне ли да оцелее или не
    Alfa 156 2,4 SW 2001
    Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

  • #2
    Теоретично да.....при някой модели вероятноста е по голяма, при други по - малка.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Теоретично да.....
      Има и практически случаи. Ремъкът се завира под ангренажния при коляновия вал
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Става въпрос конкретно за 2,4 jtd значи е възможно така ли? Защото по принцип не ми се вярва. А имали някакви километри или време за смяна на пистов с ролки.Моя изглежда доста читав и не знам да ли е нужно да се сменя
        Alfa 156 2,4 SW 2001
        Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

        Comment


        • #5
          Има....50 000.
          Но напоследък май се сменяват по-често.....
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Има ли значение ако 5 човека ти кажат, че няма да стане, а то вземе че стане. Виждал съм на Фабиа дизел да се случва точно това, което казва Nightrider-a. Ако се съмняваш го смени.


            П.П. Има една хубава приказка "If there is doubt, there is no doubt"
            146 1.6TS CF1 '98

            sigpic

            Comment


            • #7
              Ми аз съм чувал за няколко, къса се пистата, промушва се през някой процеп и ангренажа заминава.....
              Ма само съм чувал де....

              А иначе има нови дет са по-кофти от старите......
              На един приятел, за 1г. чисто нов му се разсвири и му викам дай да сложим стария дет си е купил колата с него и май още си кара с него.... 2-2.5г.

              Но щом се размисляш, смени си го за твое успокоение....
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Тук, във форума, имаше такъв случай даже
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Виждал съм това да се случва при FIAT "Маrea" 2.0 20V. Оптяжната ролка се беше така счупил,че е насочила пиcтовия ремък към зъбното колело на коляновия вал. Резултата: 16 изкривени клапана. А при "петака" на FIAT ремонта е доста труден.
                  Alfa-Romeo 156 2.5 V6
                  Yamaha MT-09 Tracer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщение
                    Става въпрос конкретно за 2,4 jtd значи е възможно така ли? Защото по принцип не ми се вярва. А имали някакви километри или време за смяна на пистов с ролки.Моя изглежда доста читав и не знам да ли е нужно да се сменя
                    Споко, специално при JTD, трябва да си най-големия карък на света, за да имаш такъв мал шанс. Виж при TS съм виждал счупена пластмаса на предпазния кожух на ангренажа и хипоптетично шанса в такъв случай би бил по-голям. Факта, че смяната на пистовия ремък и ролките се прави по усмотрение на майстора (след оглед и оценяване на състоянието) и няма както при ангренажа, стрикно предписание след определен пробег, означава че няма какво да се плашиш. От друга страна ценара на ремъка е доволно ниска, така, че за собствена сигурност е по-добре човек да го направи, ако не знае кога е смянян и ако не посещава редовно сервизи. Имай предвид, че ако блокира ролка, направо се пали ремъка - питай някой с JTD, на който му е блокирал алтернатора да ти каже какъв визуален и обонятелен ефект има Сега сериозно - и да скъсаш пистов ремък, няма да си нито първия, нито последния и най-голямия ти проблем ще е, че няма да може така да я закараш колата до сервиз и ще ти е необходим репатрак. Така, че като ходиш при майстора си за профилактика, би трябвало да ти провери пистовата част в какво състояние е. Ролка не блокира просто ей така, изведнъж, както си е работила нормално. За това, че някоя ролка не е наред си има предварителна индикация - разни странни шумове.
                    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:13.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Ето го случая, даже има и картинка... :

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...6&postcount=70
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Има много случай последния беше на ровер дизел къса ремъка и едно парченце пада при ангренажа и прескача зъби ,резултата после е ясен криви клапани.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #13
                          При мен се получи така на 2.0 ТS. Пистовия еба майката на ангренажа - точно както Цецо го е описал. Съответно всички клапани криви.
                          Last edited by DiStefano; d.m.y г., 07:13.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            За мен е малшанс да се случи точно това, при условие, че предпазната кутия е в отлично здраве и добре поставена.
                            Ама щом има документирани случаи... сменяй да ти е мирна главата, щото всичко се случва. Зависи дали си най-големия карък на света
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря ви колеги.Ще взема мерки.След като блокират и се чупят тия ролки, ще сменям всичко.Макар че ремъка изглежда много добре, но не го знам на какви километри е нито пък ролките.
                              Alfa 156 2,4 SW 2001
                              Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

                              Comment

                              Working...
                              X